Pari viikkoa ilman päivityksiä vilahti siksi, että työt alkoivat pitkän sairastelun jälkeen ja se on kyllä vienyt aika lailla energian. Ei ole ihan helppo juttu nykyaikana päästä takaisin kärryille työpaikan asioihin muutaman kuukauden poissaolon jälkeen. No viime viikolla alkoi homma olla jo aika lailla hanskassa (ainakin niin itse luulen...!). Mutta viikot ovat täyttyneet myös vapaa-aikana, tietysti normi aksailut ja sen päälle kaikenmoista syyspihapuuhaa. Ja vielä siihen päälle oli vieraita kylässä kun oli koululaisten syyslomaviikko ja muutama muu visiitti.  Ja viikonlopuksi lähdettiin Savoon katsomaan vanhempia ja tuli samalla sisaruksiakin nähtyä pikaisesti. Että kiitolaukkaa tässä noin niin kuin kuvainnollisesti menty.
Muuten kiitolaukka saa vielä odottaa sillä the fyssari Einari ei antanut vielä lupaa juoksu askeliin ja pisti kolmen viikon tehotreeni ohjelman käteen. Että jos ahkerasti nämä teen niin ehkä - siis ehkä - saa marraskuussa ottaa jo muutaman hölkkäaskeleen. - Että siinä mulle motivaattoria treeneihin.  Että jos marraskuussa sais ottaa aksassa muutaman hölkkäaskeleen... - voi hyvät hyssykät! Tämä on niiiiin syvältä! Ja kuten arvata saattaa Pihkan kanssa jatkuu etä ohjausharjoittelut yhtä tuskaisesti kuin tähänkin asti. Varsinkin putkesta putkeen on todella vaikea kuvio Pihkalle, siis jos minä olen jossain kaukana -ei tietysti jos olen vähän enemmän mukana. Muuten Pihka irtoaa aika hankaliakin kuviota eli on tässä edistystäkin tapahtunut sekä mun ohjauksessa että Pihkan tekemisessä. Saatiin viime viikolla Villeltä hyvä idis tuohon puomin 2on2off :n parantamiseen.